Jum layan lagu ni...

Sunday, September 27, 2009

Selamat Hari Raya Part 2

sekadar pic hiasan

Sabtu 19.09.09 hari paling sibuk kat kampung, aku, Jasmin (adik no. 3) & ma aku sibuk berkejar ke pasar cari keperluar tuk masak berbuka & tuk masak masa raya.....masa ni xsah cerita la hp tah ke mana xde pic yg smpat aku snap pn...anak2 aku jgn d tnya ramai dayang2 yg melayan so leh la aku tlg ma aku apa yg patot wlaupn aku ni mmg terkenal dgn xpandai msak kekekekeh.....

Dalam duk kalot wat persiapan berbuka aku d arahkan jadi mengasuh daaa...so aku kena jga 5 rakyat2 ku termasuk 2 anakku, 3 anak2 buah ku yg comel2 ni....

hye saya Mohammad Amru Haziq (anak adik aku no 3) ni paling senang jga letak tau gelak je dia....adik ipar aku buat menu JB dia...dia msak lemang (JB stail) mkn dgn sambal ayam, rendang daging, ma aku lak wat nasi dagang, kerutuk udang & gulai ayam...perrrrrh sedapnyeeee......

No comments:

Post a Comment