Jum layan lagu ni...

Sunday, September 27, 2009

Selamat Hari Raya Part 1


Sebulan sudah berpuasa & sebulan sudah mak mertua aku kembali ke rahmatullah semoga rohnya dicucuri rahmat olehNYA....

Petang khamis 24.09.09 aku ke pusara arwah dgn suami & nabila, sayu hati bila melihat suamiku mula bergenang air mata sambil membca doa, dia perbetolkan pusara sb hari ujan tanah seperti mendap anak sulungku pulak sibuk nak taburkan bunga di pusara sambil dia cakap yang dia nak balik umah nenek nanti dia dtg umah opah lagi...aku xdpt menahan sebak terus memeluk nabila....

Jumaat esknye aku kerja half day je so encik suami datang jmput aku kat opis & kita org terus je gerak balik kg ku...kita org ikot terengganu sb nak hantar abg ipar dlu dia tmpang sb tiket dah abis huhu cian dier.....adik aku yg kat JB pun bertolak hari yg sama tp dia smpai awal skit kol 9 aku dlm kol 10.30 smpai la kampung....

waaaaah syukur Alahamdulillah selamat sampai dan lega dpt betulkan urat2 ni berjam2 dlm keta melayan anak2....syukur perjalanan d rancang so kami bebas dari kesesakan lalu lintas....

No comments:

Post a Comment