Jum layan lagu ni...

Sunday, September 27, 2009

Selamat Hari Raya Part 3

SeLaMaT HaRi RaYa!!!!

Muncul sudah hari tuk meraikan kita setelah berpuasa selama sebulan....aku xpergi sembayang raya sebab melayan rakyat2....sementara menunggu kuaga ku blik dari masjid aku bersiap2...

mmg menjadi rutin keluarga ku pas balik masjid barula kami sekeluarga bersalaman & bermaaf-maafan mengikut giliran & pangkat umur masing2....

So apa tema u owl thn ni??? me?? hehehe...jeng...jeng....aku chose biru thn ni.....lawa x....lawa x??? kekekeke....

pic aku sekeluarga serta ma & abah ku....abah ku dah bukak bju raya dia pns katanye isk3 abah ni....baru nak bergambar raya dah tukar uniform lak....

Adik aku no 3 (Jasmin & Nur) sekuarga

Ni je pic family aku....abg sulung aku?? this year dia wat hal sendiri...adik twins aku?? mna nak bergambar ramai2 org bujang la katakan hehehe....so stop dlu n3 tuk pagi raya...byk lagi cerita ni....sambung len lak yea...byk koje lagi ni hehehe....

No comments:

Post a Comment