Jum layan lagu ni...

Tuesday, October 6, 2009

Selamat Hari Raya Part 3 (Raya 4)


Perjalanan ke Terengganu lagi sekali......anak2 aku cukup teruja tengok tugu ni......nape g KT lagi ni???? hehehe.....raya ke 4 ni adalah majlis pertunangan adik bungsuku....(Mohd Ikmal Aliff (sikembar) dapat org KT lak adik aku ni......so perjalanan biasala 2 jam gak la kali ni ke area Merang......

perjalanan jgn tanya sungguh adventure tu dia msk kg betoi2 atas bukit lak tu hehehe jauh sungguh adik aku cari jodoh ni...hehehe

sampai sana dah kol 3 potang.....kami di hidangkan dengan makan tengahari dlu....elok bebenor perut pn dah berlagu keroncong gak msa tu hehehe....

muke baru smpai kepenantan siot....ni smua side kuaga aku laaa

Hidangan kampung yg menyelerakan jugak nmpaknye ni....

Pelamin pertunangan "Tema Pink"

Selesai berjamu selesa....bermula lah sesi meminang & pertunangan adik adiku....juru ckap kita orang adalah tok wan...

alahai terselindung lak tok wan tepi abah aku tu.....

ni lak juru cakap belah pompuan (pakcik dio)

Selepas segala janji meterai dua2 pihak tiba masanya tuk menyarungkan cincin....

Selamat Bertunang Adik

Pic meka & kuaga ku bwah sekali kecik ma & abahku...

No comments:

Post a Comment