Jum layan lagu ni...

Wednesday, September 30, 2009

Selamat Hari Raya Part 4 (Raya Ke 2 & 3)

Raya ke 2 time untuk kami la berayaaaa la pulak....

Umah pertama kami semua g umah Cik Su aku kat Taman Sri Aman, Pasir Puteh makan nasik dagang urmmm aku besalah makan nasik puteh kelantan murtad x mkn nasik kebanggaan kg sndiri huahahahha....pastu pergi kenduri kat umah Maknie aku kat Melor...xleh nak byar upeku yg kekenyangan...waduhhhh kembung udah......

Raya ke 3......

Jauh perjalanan kami....kami ke Terengganu 2 jam gak la perjalanannya dari kampung aku....1st house umah abg ipar aku kat Pulau Rusa....hidangan makan tengahari sodap la sambal ikan tongkol & lauk2 lain tp yg jd attention aku ikan tongkol tu la hahaha......

Pastu ke umah Bro Baboon kat Pekan Kuala Terengganu.....pekan KT cm KL la pulak sunyi sepi xde org pn tp otw balik tu dia jem gileeeee....mlm baru smpai umah...ponek3

No comments:

Post a Comment