Jum layan lagu ni...

Tuesday, October 13, 2009

Terima kasih sayang tunaikan permintaanku

Hari ni aku hepi sesangat coz Encik Suami dah tunaikan permintaan aku....Papa thanks a lot....

Nak tau ape yg aku dpt isk2 malu nak ckp....benornye aku ada mintak mesin basuh baru coz yg lama tu separuh auto dah 9 years guna then huhuhu maid aku dah nak resign sb anak dia soh jaga nenek kat kg lagi pn maid aku dah berumur gak dah....so msa tuk dia berehat dah tiba....

Sebagai persediaan isteri yg kesibukan bekerja aku nak mesin basuh fully auto tau jela sampai umah dah malam mana nak urukan makan mlm dah mcm2 lagi....

Maid baru??? hurmmm aku deside xnak guna maid lagi ckup la acik maid yg bole aku hrp jd org terakhir setakat ni...anak2 pn dah besar so aku plan hantar nursery je so petang pas kerja leh la ambik....

so balik kerja minggu lepas Encik Suami ajak g kedai letrik tgk mesin.....dan.....dan....dan.....

Cofirm!!!

dia belikan aduh xleh nak gambarkan kegembiraan aku ni yang bestnye package tu dia beli dgn LCD skali aduh.....mmg tangkap leleh air mata aku.....

mana xnye TV kami kena petir so selama ni duk tgk tv kecik arwah mak mertua aku so hari ni tv arwah transfer masuk bilik tdo aku...bole la anak2 melaram tgk upin & ipin dia tnpa ganggu aku nak tgk CSI lagi waduhhhhhhhhhhhhhh......

Cayam papa sokmo...........

No comments:

Post a Comment