Jum layan lagu ni...

Saturday, October 17, 2009

Jemputan Open House Berita Harian, NST & Metro

Sooo....thn ni smpai lagi jemputan raya dari NST & sekutunye menjemput office aku ke Majlis Rumah Terbuka meka pada 15.10.2009...kali ni di KL Hilton...last year kat JW Merriot....

Dalam kol 7 kami gerak smpai tunggu group office aku yg bg nama nak ikot jela...
this year kami ber5 yg joint....
so jum la lyn pic aku....

jap cite psl makanan dlu...thn ni pilihan makanan x sebanyak thn lpes budjet kot hehe....
tapi...
disert mmg byk & sodap2...

live band nyanyi lagu raya....

ni lah kami ber5, kiri skali:- Sumathi, Kak Aida, Me, Jenny (HR) & belakang tu LA kita orang Khalisa...

pose dgn banner jap hehehe...

okeh smpai part yg best skit sesi bergambar dengan artis...cm last yea gak ramai artis yg hadir so aku pn ambil kesempatan la yela bila lagi kan?? kan??

xpyah la aku taip nama2 artis tu kan mesti semuo dah konei depa ni...

tu dia glemor you.....

uikkk ala2 sedondon je hehehe....

alahai pak nil....muke cute sungguh....

manis nye dia cenyum....

ni gara2 kisah nur kasih aku suke dia hehe....watak gedik2

sepadan x hahaha...perasan tinggi tol mamat farid kamil ni....

lawa rambut die terletak jew...

memek muka sama je cm dlm kisah awan dania tu isk3

org lama ni hero hebat xleh lepas pluang...

renungan dia tajam tol....

cantik menarik ko mmg debom....

cewaaah.....

time 2 go back....perut dah kenyang....bdan dah penat balik la....hrp ada lagi peluang next year....

komen skit:- mengenai artis kita most of them mmg ramah, mesra, sporting & ok lah....tp aku nak komen psl mawi....dtg je terus ke table VIP walhal aku nampak artis pnya reserve table mmg ada....then aku perhatikan je bila ada peminat ajak bergmbar....hurmmm xbrapa nak lyn nmpk gaya dia...tah la agak nye dia mmg VVVVVVIP kot msa tu kalah semua org.....

Apa pn aku puas hati dgn farid kamil mmg sprting gile dia tgh mkn aku ajak ambik gmbar & dia stop mkn lyn kita org...kwn aku bantai gelak tgk aku ajak dia cm kwn2 je hehe bistu nak kejar msa la katakan.....

Aku dah penat & kekeyangan dah so time utk balik dah....

2 comments:

  1. Akak jumpa Farid Kamil jer ker? Farid Kamal xjumpa ker?? oohh lupaa la dia off day time tu =)

    ReplyDelete
  2. tula psal farid kamal off day maaa hahaha....

    ReplyDelete