Jum layan lagu ni...

Tuesday, October 27, 2009

Celoteh Pagi Selasa

( sekadar hiasan tp jenis yg sama cuma warna hitam)

Bebenornye aku xde apa nak cite cuma pagi ni aku smpai opis terlalulah awal kol 7.20a.m dah tercangguk dpn pc cmner tu??? so boring2 aku godek2 lah blog pastu ada mood nak menaip lak soooo...jdlah n3 aku rini...kekekekekeee...


Nak tido balik??? iskkk....aku ni jenis susah skit nak tdo balik....so makan bihun goreng & neslo ais 1 mug ngadap pc jap...


Nape aku awal ekkk???


bebenornye dah almost 1 month aku ni pergi & blik kerja ada derebar...keh...keh...


perasan lelebih pulak...xdela...aku ni numpang Pakcik Azmi (dia ni cm kuaga angkat aku la) kerja sehala dengan aku...dia ni kerja bw keta short cut derebar hehehe....so tetiap hali wa milaram nek keta mewah opis dia nilah....
so hari ni dia nak ke airport pakse la mokcik bgn pepegi kol 7 dia dah jemput dpn umah....
tp ada gak part yang lomantik tau msa balik koje ni...yelah sekarang ni En. Somi ku menjemputku....yeaaaa...yeaaaa....ni yg best...
so aku jd mem je skrang ni....
bebenarnyakan keng kwn bila hari2 somi jemput hubungan rasa makin erat tau...xdela msa hangat bercinta je sudi anto & ambik....so ape lagi jum sama2 soh somi2 kome jemput gak best tau....welcom 2 the club geng!!! hehehehe.....
pas ambik balik kerja mesti menyingah mana2 pekena teh tarik ke...roti canai ke...sama2 dgn anak2 so cm sonok je idup aku ni....
apa lagi bole ku ckp....I LOVE MY FAMILY.....

ok le aku nak kemas2kan meja bos sblm dia masuk cmtu la koje aku sebagai setiausaha ni....semaknyee meja bos aku byk beno ketas2...isk...iskk...

No comments:

Post a Comment