Jum layan lagu ni...

Sunday, October 11, 2009

2 Day 1 Night @ Pantai Balok, Kuantan

On the way balik kel el...aku smpan menyingah beraya ke KT & Kemaman...pastu En. Suami wat last minit plan bercuti ke Kuantan....

Servay pnya servay dia pilih Dhe Rhu Beach Resort, Pantai Balok, Kuantan....nice gak tempat ni...

Sampai sana tengahari check in dlu lepak2

pastu bila redup skit anak2 sbuk ajak mandi kolam....

jalan2 ke pantainye pulak....

pantainye landai je..ombak pn x kuat...c dah kuyup pn pu3-pu3 aku ni....

Malamnye plak kwn aku Niny & hubby serta anaknye dari Kemaman dtg menjenguk kami d hotel....so kami lepak kat Restoran kat otel tu je berpic kenangan jap.....

jam 9 lebey kwn aku blik umah dia ke kemaman...so En. Suami ajak kita org beraya ke umah kwn2 sekitar Kuantan ni....first kami beraya ke umah bAjUsEjUk83 a.k.a Zety...sebelum smpai umah dia kami mkn buat langsat dlu hehehe sesatla ape lagi al maklumla drive mlm x biasa kat tempat org hehehe....

pastu pglak beraya ke umah....Berry...selesai 2 umah kwn area sana kami beraya kol 12 lebey lek otel tito dgn lenanye..............

Pepagi pu3-pu3 aku dah kejutkan...solat subuh pastu p b.fast kat loby otel....belasah mkn dlu lapau la pulak....

malu2 plak anak2 dara ku ni....

lepas b.fast anak2 ajak g taman jap.....

c kakak mula ngamuk nak mandi kolam lagi tp aku dah malas nak pegi terpaksa la aku memjuk sb nak balik dah pn hehehe......

lebih kurag kol 12 check out...papai Kuantan....





No comments:

Post a Comment