Jum layan lagu ni...

Sunday, September 6, 2009

Puasa oh Puasa

note dari kak lyn tq akak....

Salam untuk semua...rasanya lama sungguh aku x buat n3....tahla nak kata masih bersedih tu sememangnya mungkin sb masih baru kan....huh! dahla xnak fkir yang bukan-bukan dah...so seronok bca n3 kwn2 psal aktiviti puasa masing2....

Aku sekuaga...cuma bersederhana thn ni mcm x berapa meriahla...syukurnya aku ada maid yg bole msak ala2 makanan kita sb dia melayu sejati bukan indon syukur pada Dia yg maha kuasa sb kurniakan aku maid ni....tp tula dia pn dah tua katanya nak lama kerja tp tahla huhu


sabtu minggu ni aku & encik suami berbuka kat umah kak miena....xsmpat nak snap pic kami cuma smpat snap hidangan jerk hehe...yummi sedap gak ni mkn reramai....


lepak smpai kol 12 gak tgk cite antu.....

No comments:

Post a Comment