Jum layan lagu ni...

Saturday, August 1, 2009

Di serang kalut lagi Part 2

Salam rindu untuk kwn-kwn dah 1 minggu aku x update blog ni sb terlalu sibuk dengan kekalutan yg melanda kuaga ku seperti yang aku story dln n3 yg lalu....

Sebenarnya....makmertua aku terus admit hari tu...keadaan dia msa tu teruk dia...d wad kecemasan dia terpksa menunggu 4 jam sehingga doktor pakar dtg melihat apa masalah kat leher mak aku...smpai doctor pn terkejut cmner tiup sepanjang 1 jengkal lebih tu tercabut dari leher mak aku...pelik tp ini lah yg berlaku....

3hari mak d hospital selayang keadaan mak benar2 merisaukan kami semua kerana dia xdpt bangun dan mula ckap yg bukan2....hanya doa yg dpt bantu mak masa tu...adik ipar aku tak putus bcakan yasin & ajar mak mengucap....kami takot....dengan sebarang kemungkinan....kami masih belum bersedia....tambah lagi mak mula minta kami panggil org2 yg dia nak jumpa.....

Aku sedih melihat suami ku mula murung dgn keadaan mak dia....nasib la dia ada juga adik perempuan utk uruskan mandi, makan & segala urusan lain sb mak mmg xbole bangun.....mak dlm keadaan sedar & tidak.....

Keadaan kami sume mmg kelam kabut lepas kerja terus ke selayang cmtu la kehidupan ku dlm 1 minggu ni....

Buat kwn2 yg dah dtg tgk mak, sms, komen terima kasih semua atas sokongan dan kata2 semangat yg korang berikan....

Setakat hari ni 1.8.2009 berkat doa semua alhamdulillah mak makin sedar...cma dia masih tak bole bangun & ini la yg menjadi tanda tnya para doktor pakar...mereka mengagak kuman2 mula memasukki tulang mak jd isnin nanti mereka akan buat penyelidikan dgn lebih teliti kenapa mak mertua aku x dpt bgn....tah bila plak aku nk update blog....insyaAllah bila semuanye selesai....

Mak...kami anak2 & cucu2 mak doakan mak cpt smbuh & dpt kembali kerumah untuk sma2 kita menyambut puasa yg akan tiba xlama lagi.....Amin ya rabbal alamin.....

No comments:

Post a Comment