Jum layan lagu ni...

Wednesday, July 22, 2009

Special n3 for my best fren

Hari ni 22.7.2009 besday best fren aku ni yg ker???? opsssss rahsia....hari ni plak gerhana matahari so aku hrp besday ko xdela gerhana ek?...n xde apa2 bencana terjadi kan?? hahahaha...ko mmg siot....tue dah ko??

alaaa baru 30an pun....dia ni kwn aku yg unik, pelik & special...dia mmg lain dari yg lain tp dia la sebaik2 kwn yg penah aku kenal...dalam susah...dalam senang dia ada d sana untuk aku....dia byk bantu aku dlm apa jua segi...kecemasan....kesusahan...pertolongan....apa2 jela....tp sayang aku x dpt celebrate besday dia sb hari ni hari kerja tp pepagi i oledi sms dia wish dia....but hari2 kami borak kat email...luah kisah kehidupan...msalah & macam2 la...aku xkisah apa org fikir & nilai tntang persahabatan kita yg penting msing2 jujur dlm ikatan yang digelar persahabatan...

Buat ko kwn ku...Katmin Yusoff...hepi besday to you...moga ko pnjang umur & murah rezeki....aku doakan persahabatan kita ini kekal untuk selamanye....


No comments:

Post a Comment